-
Mennyi a minimális bérleti időszak?
A normál bérleti időszakaink az egy hónap többszörösei.
Rövidebb bérlet is lehetséges – kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, és mondja el, mire van szüksége. -
Mik azok a „rugalmas bérleti feltételek”?
Ha konténert bérel, egyes cégek terjedelmes szerződést kötnek Önnel.
De mi van, ha megváltoznak az igényei?
Mi a teendő, ha a konténer túl nagy vagy túl kicsi?Egy üzleti ügyfél számára különösen fontos, hogy szükség szerint változtathasson – ezért rugalmas bérleti feltételeket kínálunk mindenki számára.
Ez azt jelenti, hogy bármikor módosíthatja a modellt, vagy választhat másik méretet.A legtöbb hűtőkonténeres ügyfelünk a bérlés mellett dönt, mivel a bérbeadás szabadságot ad számukra, amellyel alkalmazkodni tudnak a piaci feltételekhez.
Ezenkívül a legtöbb esetben sokkal megfizethetőbb és kényelmesebb, mint a megvásárlás. -
Olcsóbb hosszabb távra bérelni?
ArcticStore hűtőkonténerek bérlésekor, a hosszabb távú szerződések esetén alacsonyabb árakat is tudunk kínálni.
Önkiszolgáló raktár bérlése esetén 20% kedvezményt adunk, ha egy évre előre fizet. -
Hol láthatom a szerződési feltételeket?
Itt töltheti le vagy tekintheti meg online.
-
Rendeltem egy konténert, de meggondoltam magam. Mit tehetek?
Vegye fel velünk a kapcsolatot, és közösen találunk megoldást.
-
Hogyan fizethetek?
Banki átutalással vagy bankkártyával fizethet.
-
Mikor számláznak?
Bérléskor választhat, hogy 30 napra előre vagy 30 nappal utólag szeretné, hogy a számlát kiállítsuk.
30 napos fizetési határidőt alkalmazunk.
Ha nálunk vásárol konténereket, akkor a lakossági ügyfelek – és a legtöbb üzleti ügyfél – előleget köteles fizetni. -
Finanszírozási lehetőségeket is kínálnak?
Nem kínálunk finanszírozási lehetőségeket konténerértékesítéshez vagy bérbeadáshoz.
-
Kínálnak kedvezményeket?
Nem, de rendszeresen vannak különleges ajánlataink amelyeket érdemes megnézni.
Áraink rendkívül versenyképesek, és nincsenek hamisan felfújva, hogy tudjunk belőlük kedvezményt adni.
Ha a miénkhez hasonló ajánlatot talál az általunk ajánlottnál alacsonyabb áron, kérjük, jelezze.
Szívesen átnézzük Önnel, és meglátjuk, találunk-e megoldást. -
Nem vagyok elégedett a bérelt konténerrel – milyen lehetőségeim vannak?
Vegye fel velünk a kapcsolatot, és közösen találunk megoldást.
-
Nem vagyok elégedett a megvásárolt konténerrel – mit tehetek?
Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, és segítünk Önnek a legjobb megoldás megtalálásában.
-
Ha lejárt a konténerem bérlése, fizetnem kell az elszállításáért?
Nem – ezt valójában a bérleti szerződés kezdetekor fizeti meg.
Ez azt jelenti, hogy az aznapi árakat fizeti a begyűjtésért – vagyis nem lesz kitéve az áremelkedésnek, ha egy hónap, egy év vagy sok év múlva vesszük fel a konténerét.
Vissza
Nem talált választ a kérdésére? Kapcsolatfelvétel
A TITAN CONTAINERS A KÖVETKEZŐ AKKREDITÁCIÓKKAL RENDELKEZIK, VAGY PEDIG TÁMOGATJA AZ EZEKNEK VALÓ MEGFELELÉST