Árak, felmondás és feltételek

Vissza
  • Mennyi a minimális bérleti időszak?

    A normál bérleti időszakaink az egy hónap többszörösei.
    Rövidebb bérlet is lehetséges – kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, és mondja el, mire van szüksége.

  • Mik azok a „rugalmas bérleti feltételek”?

    Ha konténert bérel, egyes cégek terjedelmes szerződést kötnek Önnel.
    De mi van, ha megváltoznak az igényei?
    Mi a teendő, ha a konténer túl nagy vagy túl kicsi?

    Egy üzleti ügyfél számára különösen fontos, hogy szükség szerint változtathasson – ezért rugalmas bérleti feltételeket kínálunk mindenki számára.
    Ez azt jelenti, hogy bármikor módosíthatja a modellt, vagy választhat másik méretet.

    A legtöbb hűtőkonténeres ügyfelünk a bérlés mellett dönt, mivel a bérbeadás szabadságot ad számukra, amellyel alkalmazkodni tudnak a piaci feltételekhez.
    Ezenkívül a legtöbb esetben sokkal megfizethetőbb és kényelmesebb, mint a megvásárlás.

  • Olcsóbb hosszabb távra bérelni?

    ArcticStore hűtőkonténerek bérlésekor, a hosszabb távú szerződések esetén alacsonyabb árakat is tudunk kínálni.
    Önkiszolgáló raktár bérlése esetén 20% kedvezményt adunk, ha egy évre előre fizet.

  • Hol láthatom a szerződési feltételeket?

    Itt töltheti le vagy tekintheti meg online.

  • Rendeltem egy konténert, de meggondoltam magam. Mit tehetek?

    Vegye fel velünk a kapcsolatot, és közösen találunk megoldást.

  • Hogyan fizethetek?

    Banki átutalással vagy bankkártyával fizethet.

  • Mikor számláznak?

    Bérléskor választhat, hogy 30 napra előre vagy 30 nappal utólag szeretné, hogy a számlát kiállítsuk.
    30 napos fizetési határidőt alkalmazunk.
    Ha nálunk vásárol konténereket, akkor a lakossági ügyfelek – és a legtöbb üzleti ügyfél – előleget köteles fizetni.

  • Finanszírozási lehetőségeket is kínálnak?

    Nem kínálunk finanszírozási lehetőségeket konténerértékesítéshez vagy bérbeadáshoz.

  • Kínálnak kedvezményeket?

    Nem, de rendszeresen vannak különleges ajánlataink amelyeket érdemes megnézni.
    Áraink rendkívül versenyképesek, és nincsenek hamisan felfújva, hogy tudjunk belőlük kedvezményt adni.
    Ha a miénkhez hasonló ajánlatot talál az általunk ajánlottnál alacsonyabb áron, kérjük, jelezze.
    Szívesen átnézzük Önnel, és meglátjuk, találunk-e megoldást.

  • Nem vagyok elégedett a bérelt konténerrel – milyen lehetőségeim vannak?

    Vegye fel velünk a kapcsolatot, és közösen találunk megoldást.

  • Nem vagyok elégedett a megvásárolt konténerrel – mit tehetek?

    Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, és segítünk Önnek a legjobb megoldás megtalálásában.

  • Ha lejárt a konténerem bérlése, fizetnem kell az elszállításáért?

    Nem – ezt valójában a bérleti szerződés kezdetekor fizeti meg.
    Ez azt jelenti, hogy az aznapi árakat fizeti a begyűjtésért – vagyis nem lesz kitéve az áremelkedésnek, ha egy hónap, egy év vagy sok év múlva vesszük fel a konténerét.

Nem talált választ a kérdésére? Kapcsolatfelvétel
A TITAN CONTAINERS A KÖVETKEZŐ AKKREDITÁCIÓKKAL RENDELKEZIK, VAGY PEDIG TÁMOGATJA AZ EZEKNEK VALÓ MEGFELELÉST
  • ISO Certification 9001
  • ISO Certification 14001 TITAN Containers
  • CE Certification TITAN Containers
  • HACCP Certificate
  • Good Distribution Practice Certificate